Nederland telt op dit moment 50.000+ webshops en dit aantal is nog steeds groeiende. De winkelstraat is aan het veranderen en nu de online uitgaven verder aan het stijgen zijn wil je jouw bezoekers transformeren tot klant. Tijd dus om je te onderscheiden in deze jungle, maar hoe doe je dat? En wat kunnen we leren van de fysieke winkelstraat?
Loyale gebruikers
In dit webinar geeft Gijs diverse en concrete handvatten mee om direct mee aan de slag te kunnen. We kijken naar hoe jij ervoor zorgt dat een bezoeker zich vertrouwt voelt in jouw winkel, de weg vindt naar het juiste product en dit product ook daadwerkelijk afrekent. Vervolgens kijken we naar wat je kan doen met de data die je verzamelt en hoe je jouw funnel verder kan optimaliseren. Zo maak je van tevreden bezoekers, loyale gebruikers.
Dinsdag 17 november om 14.00 - 14.30 uur.
Gijs Bitter is onze e-commerce specialist. Samen met de klant bedenkt hij optimalisaties om deze vervolgens met het team naar tevredenheid op te kunnen leveren.
Complexe vraagstukken vertalen naar gebruiksvriendelijke oplossingen die waarde toevoegen aan het product, daar wordt hij blij van. Bij Redkiwi hebben we de juiste mix van designers, developers en consultants om dit te bewerkstelligen. Gijs is dan ook heel enthousiast over de samenwerking tussen het team en de klant om het maximaal haalbare naar tevredenheid te realiseren.
Inschrijvingen voor dit webinar zijn helaas gesloten. Meld je hier aan voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van aankomende webinars.