De ontwikkeling van de nieuwe Benelux webshop voor de franchise bakkerij vindt plaats bij full service digital agency Redkiwi in Rotterdam.
Délifrance implementeert nieuwe huisstijl
Délifrance (1919) is niet alleen 35 jaar marktleider in de consumentenmarkt met 400 winkels verspreid over 16 landen. Ook B2B levert, de van oorsprong Franse bakker, wereldwijd kwalitatief Frans brood. Voor de nieuwe B2B webshop zit Redkiwi inmiddels vol in de ontwikkelingsfase. De webshop wordt in eerste instantie in Nederland en België gelanceerd. De nieuwe huisstijl wordt geïmplementeerd en later zullen ook de andere landen overgaan naar de stijl van de nieuwe shop.
Arno Schaap – Sales Benelux – over het project: “Spannend dat Nederland digitaal voorloper is op de gehele firma. Doordat Magento 1 vanaf volgend jaar niet meer zal worden ondersteund hebben wij e-commerce specialist Redkiwi gevraagd een webshop in Magento 2 te ontwikkelen.”
Pim Poldervaart – Projectmanager : “Ontzettend leuk om samen te werken met mijn favoriete stokbroden-fabrikant Délifrance. Een mooie en fijne klant waarvoor we samen een toekomst-proof B2B-webshop ontwikkelen.”