DIA nominatie voor Eshuis

Trek die fles maar open

Branding
UX/UI

22.03.2018

Met trots mogen wij zeggen dat wij zijn genomineerd voor een Dutch Interactive Award in de categorie Digitale Transformatie!

Drukkerij Eshuis produceert etiketten en flexibele verpakkingen voor merken zoals Coca-Cola & Grolsch. Om ook het MKB, zoals bierbrouwers en kaasboeren, te voorzien van maatwerketiketten onderging het bedrijf, na 128 jaar, een digitale transformatie. De webshop is zo opgezet en gekoppeld met ordersystemen dat online bestellingen volautomatisch de drukpersen starten.

Over de DIA's

De Dutch Interactive Awards (DIA) zijn dé prijzen voor het allerbeste interactieve werk van Nederlandse makers. De DIA reikt binnen 16 categorieën een Gold en Silver award uit aan de meest vooraanstaande bureaus en opdrachtgevers. Elk jaar krijgen ook de beste online professionals uit het vakgebied de DIA PRO’s én ontvangen baanbrekende digitale bedrijven de Company of the Year award. De DIA wordt georganiseerd door Emerce en DDA en sinds 2010 jaarlijks uitgereikt.

Elk bureau, opdrachtgever of bedrijf in Nederland met een indrukwekkend interactief project doet mee. Alle ingezonden cases t/m 4 maart worden beoordeeld door een onafhankelijke vakjury van zwaargewichten uit de digitale wereld. Zij bepalen de genomineerden op basis van het concept, design en UX, resultaat en optimalisatie.

De genomineerden en hun bureaus mogen hun case kort online pitchen tijdens de jurydag op 11 september. Deze presentatie en kritische vragenronde bepaalt de uiteindelijke keuze van de jury voor de winnaars. We reiken het liefst de awards persoonlijk uit, tijdens een feestelijke award night. Maar dat besluit volgt in september.