Digital Marketing Masterclass

Events
Digital Marketing
9/12/2019
minuten lezen
Redkiwi's head of strategy; Martijn Baart, geeft een digital marketing masterclass in samenwerking met LinkedIn.

Op donderdag 21 november vond onze Digital Marketing Masterclass plaats in samenwerking met LinkedIn.

Digital Marketing in 2020

Op donderdag 21 november vond onze Digital Marketing Masterclass plaats in samenwerking met LinkedIn. Gastspreker Taha Karacan, Account Director Marketing Solutions bij LinkedIn, was speciaal voor deze dag vanuit Dublin ingevlogen. Martijn Baart, Digital Marketing Strateeg bij Redkiwi, presenteerde in de eerste sessie de visie van Redkiwi op het gebied van digitale transformatie.

Bij digitale transformatie denken we snel aan techniek. In deze masterclass ging Martijn, aan de hand van een aantal cases, dieper in op digitale transformatie vanuit een marketingperspectief. Ook presenteerde hij de belangrijkste online marketing ontwikkelingen en trends voor 2020.

Wij zetten een aantal tips voor je op een rijtje!

Digitale Transformatie tips!

Martijn Baart – Digital Marketing Strateeg bij Redkiwi.

  • In traditionele marketing staat het product centraal, verander je strategie en denk vanuit de klant. Dit kan al simpel door een goede datastrategie, zodat je nog relevanter kunt worden voor je klanten.
  • Door alle technologische ontwikkelingen zien we een verschuiving van een ‘inside out’ benadering naar ‘outside in’ benadering, waardoor niet je product, maar je klant en zijn netwerk steeds belangrijker wordt.
  • Doelstellingen en KPI’s zijn er op meerdere niveaus. Zorg voor een heldere visie voor de doelen die je wilt nastreven en de KPI’s die dit moeten meten.
  • Wees relevant voor je klant en doe dat via de juiste kanalen!

Hoe je dat voor elkaar krijgt? Neem gerust contact op met Martijn, hij vertelt je graag hoe dat lukt!

Waardevolle inzichten uit de roadmap van LinkedIn tijdens deze digital marketing masterclass.

Download bestand

Oops, er is iets fout gegaan met het verzenden. Probeer het nog eens.
Oops, er is iets fout gegaan met het verzenden. Probeer het later opnieuw.

Samen ontwikkelen?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

De toekomst van LinkedIn.

Als B2B organisatie kan het lastig zijn om professionals te bereiken die beslissingen nemen en het beslissingsproces beïnvloeden. Tijdens deze sessie vertelde Taha wat de kracht van LinkedIn Marketing Solutions is en hoe je elke doelgroep met een andere boodschap kunt bereiken.

Wij zetten een aantal van zijn tips voor je op een rijtje!

Je doelgroep bereiken

Taha Karacan – Account Director LinkedIn Marketing Solutions.

  • LinkedIn Lead Gen Forms is een handige tool om op basis van content (zoals whitepapers of artikelen) en events leads te genereren die je vervolgens zelf kunt opvolgen.
  • LinkedIn’s dynamische advertenties zijn gericht op je doelgroep en zorgen voor meer relevantie.
  • Nieuw: ‘LinkedIn Events’ zorgt er voor dat je vanuit LinkedIn jouw B2B klantenevent kunt organiseren.
  • Nog niet beschikbaar voor iedereen, maar wel in de pijplijn: ‘LinkedIn Live Video Streaming’. Voor het uitzenden van interviews, events, webinars en livestreams van jouw videocontent direct naar je netwerk.
  • Nog niet beschikbaar, maar ook in de pijplijn: ‘Product Marketplaces’, de ideale omgeving voor B2B organisaties om marketplaces direct onder de aandacht van de doelgroep te brengen.

Wil jij je B2B relaties verder opbouwen? Laat ons Digital Marketing Team jou helpen je doelgroep te bereiken en te converteren!

Nieuwsbrief
iedere maand een kant-en-klaar kennispakketje!
Dankjewel voor jouw aanmelding. We hebben jouw aanvraag goed ontvangen!
Oeps! Er ging iets mis tijdens jouw aanmelding. Probeer het opnieuw.