Jaarlijks brengt FONK magazine de lijst der lijsten uit met de 50 lovebrands die uitblinken voor hun klanten en medewerkers. Kortom: de FONK50 beste bureaus van Nederland. Redkiwi stijgt in de categorie ‘full service middelgroot’ naar de 3e plaats!
FONK50: de beste bureau's met de hoogste klanttevredenheid
Jaarlijks brengt FONK magazine de lijst der lijsten uit met de 50 lovebrands die uitblinken voor hun klanten en medewerkers. Kortom: de FONK50 beste bureaus van Nederland. Redkiwi stijgt in de categorie ‘full service bureaus middelgroot I’ naar de 3e plaats!
De FONK50 biedt een ruime sneak peek op de resultaten van de 25e editie van het Bureau Klanttevredenheidsonderzoek 2019. De uitkomsten hiervan vormen mede de basis van jaarlijkse “lijst der lijsten” van de Nederlandse bureauwereld. Deze verschijnt binnenkort in de FONK Red Alert.
Van Redkiwi zijn er 25 klanten ondervraagd door FONK Magazine om de tevredenheid in kaart te brengen. De resultaten van de tevredenheid zijn op basis van 13 onderwerpen getoetst. De onderwerpen waar wij de hoogste scores behalen zijn: ‘functioneren als sparringpartner’, ‘pro-activiteit’ en ‘inzet & service’.
Jasper – CEO Redkiwi, over deze resultaten: “Op alle vlakken scoren wij een heel mooi cijfer, dat we op ‘pro-activiteit’ en als ‘sparringpartner’ uitblinken voor onze klanten is een fantastisch compliment.”
Sneak peek:
Redkiwi eindigt in de categorie ‘full service bureaus middelgroot I’ op de 3e plaats! Onze klanten ranken Redkiwi op het gebied van ‘tevredenheid algemeen’ met een 8! (middelgroot I – 25 tot 49 medewerkers)
FONK vroeg ons voor deze speciale editie wat Redkiwi zo anders maakt, zo bijzonder of onderscheidend. Voor ons is dat het volgende: De Rotterdamse inslag die wij al jaren hebben is voor ons heel gewoon, ‘doen wat je belooft’ en ‘het geven van duidelijkheid’ is voor ons vanzelfsprekend. Bij Redkiwi zijn wij vrolijk, vakbekwaam en onbegrensd. Als strategisch partner richten wij ons op de toekomst. Onze digitale oplossingen zijn duurzaam & innovatief. Zo maken wij onderscheid voor onze klanten, oftewel digitale impact.