Na RET kiest ook HTM voor Redkiwi als digitaal partner! Verwacht wordt dat het nieuwe platform van HTM in maart 2020 live gaat.
De online beleving optimaliseren.
HTM, het openbaar vervoerbedrijf in regio Den Haag, gaat samen met Redkiwi een nieuw reisplatform realiseren. De gebruiksvriendelijkheid voor de reizigers van HTM in de Haagse regio wordt geoptimaliseerd. Het reisplatform en de corporate website van HTM krijgen een nieuw design en worden opnieuw ontwikkeld.
Edwin Plag – CCO Redkiwi – “Het gaat er natuurlijk om dat de reizigers die willen reizen met het openbaar vervoer van HTM goed worden geïnformeerd. We gaan heel veel data en informatie beschikbaar maken om de gebruikers in te lichten over onder andere tijden, storingen en chipkaartsaldo. Essentieel voor de informatievoorziening van een reisplatform is de real time data. Ons plan van aanpak sloot goed aan bij de wensen van HTM. Zo start de eerste sprint van het scrumproject eind 2019. Wij hebben al veel ervaring in de OV branche en weten wat er komt kijken bij een actuele reisplatform met heel veel dataverkeer. Zo is de website van de Rotterdamse openbaar vervoerder ‘RET’, ontwikkeld door Redkiwi, dit jaar wederom genomineerd voor ‘website van het jaar’. Verwacht wordt dat het nieuwe platform van HTM in maart 2020 live gaat.”
Kim ’s Gravemade – Specialist Reizigerscommunicatie HTM – “Wij brengen al sinds 1864 mensen naar hun bestemming in de Haagse Regio. Naar familie of vrienden, werk of plezier, stad of strand. En steeds verder, want dankzij onze innovatieve oplossingen kom je met ons echt van deur tot deur. Daarvoor is een reisplatform onmisbaar en is het belangrijk dat deze gebruiksvriendelijk en makkelijk toegankelijk is. Onze huidige website is verouderd en wijzigingen kunnen lastig gerealiseerd worden. Daarbij hebben we een aparte Corporate website, die niet synchroniseert met het reisplatform. Redkiwi werkt met de nieuwste technologie en mogelijkheden en zorgt daarmee dat HTM.nl nog beter aansluit bij de behoefte van onze reizigers en stakeholders. Hiermee kunnen we de online beleving van onze bezoekers op de website verbeteren.”