Jawel! Redkiwi wint Mailplus award 2015

Nieuws
E-commerce
13/11/2015
minuten lezen
Redkiwi is trots op de MailPlus award 2015. Gijs nam de award in ontvangst van Loek Balvers.

Op 5 november waren we uitgenodigd voor het eerste MailPlus Agency Award event van MailPlus. En jawel! We waren één van de Award-winnaars.

Gijs, die namens heel Redkiwi de Award in ontvangst nam, had het niet verwacht. ‘Nee totaal niet. Ineens mocht ik de Award in ontvangst nemen voor het bureau dat de meeste klanten aan Mailplus gekoppeld heeft. Als Mailplus-partner hebben we inderdaad een behoorlijke groep met klanten die enthousiast is over Mailplus als online tool voor het opzetten, verspreiden en monitoren van nieuwsbrieven en eCommerce campagnes.’

Waarom onze klanten met Mailplus werken

‘De reden dat wij klanten stimuleren om met nieuwsbrieven en campagnes te werken is dat een goed ingezette strategie zich zeker uitbetaalt. Het slim inzetten van eCommerce-kansen past, naast het bouwen van goede websites en webshops en het inzetten van online marketing campagnes, binnen onze visie op online resultaat. Wij stimuleren onze klanten dus om op verschillende manieren een top of mind positie te krijgen bij hún klanten. Ook via e-commerce tools als Mailplus. En we zien dat zij daar de vruchten van plukken.’

Nog meer awards

Andere bureaus die genomineerd waren voor de award voor de meeste klanten waren Yellowgrape en eFocus. Tijdens de bijeenkomst werden er ook nog andere awards uitgereikt. De awards voor het mooste campagne design, voor de grootste eCom-klant, de grootste Marcom-klant, en de meeste omzet gingen naar andere bureaus.

Ontwikkelingen in Mailplus

Mailplus maakte op de feestelijke middag meteen gebruik van de gelegenheid om iedereen bij te praten over de ontwikkelingen die we in 2016 kunnen verwachten. Mailplusgebruikers mogen zich onder andere verheugen op een nieuwe interface, die het geheel nog gebruiksvriendelijker maakt. Daarnaast worden er nog meer verschillende campagnes mogelijk gemaakt. Gijs: ‘Voor Redkiwi-klanten betekent dit dat de tool makkelijker te gebruiken wordt, en op meer verschillende manieren.’

Interessant?

Wil je zelf ook nieuwsbrieven en eCommerce campagnes in gaan zetten, of wilt je eerst wel eens iets meer weten over de mogelijkheden? Lees op onze website meer over e-mail marketing, of neem contact met ons op!

Download bestand

Oops, er is iets fout gegaan met het verzenden. Probeer het nog eens.
Oops, er is iets fout gegaan met het verzenden. Probeer het later opnieuw.

Samen ontwikkelen?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nieuwsbrief
iedere maand een kant-en-klaar kennispakketje!
Dankjewel voor jouw aanmelding. We hebben jouw aanvraag goed ontvangen!
Oeps! Er ging iets mis tijdens jouw aanmelding. Probeer het opnieuw.