Spotler en Redkiwi hebben de handen ineengeslagen om samen met een grote groep experts antwoord te geven op een belangrijke en actuele vraag in de e-commerce van 2021: hoe ver kun, mag en moet je gaan met personalisatie?
ShoppingTomorrow
Het bekende kennisnetwerk ShoppingTomorrow brengt experts uit de e-commerce samen om inzichten met elkaar te delen. Deze inzichten resulteren in waardevolle kennisdocumenten.
Om enkele van de ruim 30 experts uit de expertgroep Personalized E-commerce bij naam te noemen: Pascal Bergevoet (Makro Nederland), Linda Klus (HEMA), Britt Timmerman (ING Bank) en Wouter Rusius (FrieslandCampina Nederland).
Toelichting onderzoek
De expertgroep gaat aan de slag met de volgende deelvragen:
- Welke technieken maken personalisatie mogelijk en waar zitten de grenzen?
- Welke data heb je tot je beschikking en hoe kun je die inzetten?
- Hoe ver mag je gaan volgens huidige wet- en regelgeving?
- Welke wet- en regelgeving kunnen we verwachten?
- Wanneer houdt een gerechtvaardigd belang op?
- Hoe succesvol is personalized e-commerce?
- Wanneer wordt personalisatie als onprettig ervaren?
- Moet je ook het ongepersonaliseerde verrassingseffect meenemen om nog betere resultaten te halen bij je klanten, prospects, abonnees en ontvangers?
In 5 stappen helpt deze whitepaper je op weg om personalisatie een succesverhaal voor jouw organisatie te maken! Download hem snel.