Personalisatie door Redkiwi en Spotler met ShoppingTomorrow

Downloads
Personalisatie
8/10/2020
minuten lezen
Spotler Shopping Tomorrow Afbeelding

Spotler en Redkiwi hebben de handen ineengeslagen om samen met een grote groep experts antwoord te geven op een belangrijke en actuele vraag in de e-commerce van 2021: hoe ver kun, mag en moet je gaan met personalisatie?

ShoppingTomorrow

Het bekende kennisnetwerk ShoppingTomorrow brengt experts uit de e-commerce samen om inzichten met elkaar te delen. Deze inzichten resulteren in waardevolle kennisdocumenten.

Om enkele van de ruim 30 experts uit de expertgroep Personalized E-commerce bij naam te noemen: Pascal Bergevoet (Makro Nederland), Linda Klus (HEMA), Britt Timmerman (ING Bank) en Wouter Rusius (FrieslandCampina Nederland).

Toelichting onderzoek

De expertgroep gaat aan de slag met de volgende deelvragen:

  • Welke technieken maken personalisatie mogelijk en waar zitten de grenzen?
  • Welke data heb je tot je beschikking en hoe kun je die inzetten?
  • Hoe ver mag je gaan volgens huidige wet- en regelgeving?
  • Welke wet- en regelgeving kunnen we verwachten?
  • Wanneer houdt een gerechtvaardigd belang op?
  • Hoe succesvol is personalized e-commerce?
  • Wanneer wordt personalisatie als onprettig ervaren?
  • Moet je ook het ongepersonaliseerde verrassingseffect meenemen om nog betere resultaten te halen bij je klanten, prospects, abonnees en ontvangers?

In 5 stappen helpt deze whitepaper je op weg om personalisatie een succesverhaal voor jouw organisatie te maken! Download hem snel.

Download bestand

Oops, er is iets fout gegaan met het verzenden. Probeer het nog eens.
Oops, er is iets fout gegaan met het verzenden. Probeer het later opnieuw.

Samen ontwikkelen?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Nieuwsbrief
iedere maand een kant-en-klaar kennispakketje!
Dankjewel voor jouw aanmelding. We hebben jouw aanvraag goed ontvangen!
Oeps! Er ging iets mis tijdens jouw aanmelding. Probeer het opnieuw.