Deze maand ontving Redkiwi prachtig nieuws: ook in 2022 voeren zij de titel Certified Google Partner. Het behalen van deze badge is uiteraard een prestatie om trots op te zijn, want je verdient ‘m niet zo maar! Bovendien genieten Redkiwi en haar klanten van een hoop voordelen. Als trotse Google Partner vertelt Redkiwi graag wat deze badge voor jou (en voor het bureau) betekent.
De Google Ads expertise van Redkiwi
Wat zegt die badge nou over de vakkennis van Redkiwi? Allereerst dat we voldoen aan het aantal benodigde klanten die onder het Google Ads portfolio vallen. Je bent er dus van verzekerd dat wij Google Ads echt begrijpen en beheersen. Zo hebben we bijvoorbeeld voor een aantal B2B-klanten een heel effectieve Google Ads strategie opgezet. Diverse campagnes hebben bijgedragen aan een gemiddelde CPL die wel 5x goedkoper was dan de benchmark. Welke diverse campagnes dat zijn? Een combinatie van keyword targeting in een Google Search campagne; affiniteit segmenten en in-market segment bereiken in een Display campagne; en tot slot een remarketing doelgroep inzetten voor het promoten van whitepapers via een andere Display campagne. Een bureau dat een CPL van €7,76 weet te behalen met een benchmark van €36,50 verdient een mooie Partner-badge, vond Google.
> Bekijk onze officiële Google Partner Pagina
Diverse campagnes hebben bijgedragen aan een gemiddelde CPL die wel 5x goedkoper was dan de benchmark.