Online winkelen is de afgelopen jaren aanhoudend in populariteit toegenomen. Sterker nog, de verkoop (5.2 biljoen dollar) zal tot 2026 nog met 56% groeien. Om op de groeiende populariteit in te spelen, is het van belang exposure te creëren en sales op meerdere platforms te genereren. Om dit succesvol te doen, behoort feed management tool Channable tot jouw standaard uitrusting.
Wat is feedmanagement?
Feed management is het proces van het beheren en optimaliseren van je productdata om producten vervolgens op verschillende platformen te verkopen (Amazon, Bol.com, Google Shopping etc.). Je profiteert van betere zichtbaarheid voor je merk, bedrijf, producten en diensten. Onderaan de streep geeft het je ROI een boost en verbetert het je ROAS. Helaas heeft ieder platform zijn eigen vereisten als het gaat om product data. Zonder een feed management tool, verspil je veel uur en moeite.
Channable automatiseert e-commerce activiteiten
Channable biedt de oplossing. Door middel van een koppeling met je webshop kun je eenvoudig producten inladen in Channable. Hierna kun je met vooraf gebouwde sjablonen, gebaseerd op de specifieke eisen per kanaal, je feeds bouwen. Je kunt via als-dan regels zelf je feeds optimaliseren. Gebruik de regels bijvoorbeeld om snel specifieke producten eruit te filteren die je niet wil adverteren of gebruik de regels om extra informatie toe te voegen. Je kunt Channable dus zien als een schakel tussen jouw webshop en het kanaal waar je producten op verkoopt. Er is keuze uit meer dan 2500 marketplaces, vergelijkingssites en affiliate netwerken.
