Webinar: Content als belangrijk onderdeel van je core-business. Hoe doe je dat?

Webinar
Digital Marketing
9/8/2021
minuten lezen
Relevante content is niet makkelijk maar wel nodig

Voor de muziek uit in plaats van achter de feiten aan? In dit webinar presenteren we een slim communicatiemodel waarmee je meer grip krijgt op je content en communicatie.

Inschrijvingen zijn helaas gesloten.

Relevant zijn? Best lastig.

Wellicht ben je al jaren in het bezit van een newsroom, een redactieorganisatie en een grote groep ambassadeurs om je social media te boosten. Je streeft naar een steeds efficiënter proces en draaft als een ware pleitbezorger door de organisatie voor meer engagement en betrokkenheid. Je wilt je collega’s ‘aan de praat’ krijgen op de diverse fora en social kanalen. Ondanks weerstand lukt het je om mensen mee te krijgen. Dat alles is een (ondergewaardeerd) huzarenstuk van formaat als je het ons vraagt.

Daarom, voor al die mensen die communicatie en content serieus nemen, organiseren we dit webinar.

Wil je je organisatiedoelen bereiken en vind je dat communicatie en marketing daarbij moet helpen? Meld je dan aan.

Download bestand

Oops, er is iets fout gegaan met het verzenden. Probeer het nog eens.
Oops, er is iets fout gegaan met het verzenden. Probeer het later opnieuw.

Samen ontwikkelen?

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Donderdag 2 september van 14.00 - 15.00 uur

Aan bod komen:

  • De werking van het ‘andere’ communicatiemodel
  • Meer grip en betrokkenheid
  • Sneller beslissen of iets relevant is
  • Meer draagvlak, minder discussie
  • Voorbeelden uit de praktijk
  • Vragen uit de chat

Wil je je organisatiedoelen bereiken en vind je dat communicatie en marketing daarbij moet helpen?  We denken dat dit webinar voor zowel volwassen als minder volwassen communicatieorganisaties interessant is.

Inschrijvingen zijn helaas gesloten.

Marja Koster

Vanuit de dienstverlening en consultancybranche is Marja, vanuit de bureauwereld en als ZZP’er, sinds 2010 actief op het gebied van contentstrategie. Met steeds terugkerende, vergelijkbare ervaringen bij uiteenlopende organisaties wilde ze een betere manier van werken bereiken. Haar doel: een hanteerbaar en eenvoudig model ontwikkelen waarmee communicatiemensen en hun organisaties makkelijker uit de voeten kunnen, sneller de betere keuzes maken en zodoende hun communicatiestrategie beter uitvoeren.

Tijdens dit webinar laat ze alle ins en outs zien en is ze uiteraard erg benieuwd naar jullie mening. Is dit model handig? Zien jullie toevoegingen?

We zien jullie graag dus schrijf je nu in via onderstaand formulier.

Nieuwsbrief
iedere maand een kant-en-klaar kennispakketje!
Dankjewel voor jouw aanmelding. We hebben jouw aanvraag goed ontvangen!
Oeps! Er ging iets mis tijdens jouw aanmelding. Probeer het opnieuw.