Op donderdag 04 maart geven wij een gratis webinar; Patrick Faasse vertelt je alles over self-serivce portals. Kan je als organisatie nog zonder zo’n portal uit de voeten en wat zijn de voordelen van een dergelijke portaal.
Het maakt niet uit wat je doet, een klantportaal is altijd waardevol.
Er zijn talloze voordelen van self-service portalen. Of het nu gaat om de gebruikerservaring van jouw klanten te vergroten of om informatie te bieden zonder tussenkomst van een medewerker. Het maakt niet uit wat je produceert of welke diensten je levert, elke organisatie kan een klantportaal aanbieden. Jouw klanten verwachten dit niet alleen, maar ze willen dit ook. 24/7 bereikbaar en inzichtelijk.
Daarmee is een klantportaal zowel voor B2B als voor B2C van belang evenals voor overheden en gemeenten. In dit webinar bespreekt Patrick onder andere hoe wij op innovatieve en vooruitstrevende wijze klantportalen inzetten om jouw bedrijfsprocessen naar het volgende niveau te tillen. Wat levert een self-service portal voor jouw organisatie op? Meer efficiëntie in bedrijfsprocessen en daarmee minder kosten.
Webinar: kan je als organisatie nog zonder self-service portal?
Donderdag 04 maart om 14.00 - 15.00 uur
Digital consultant Patrick Faasse is verantwoordelijk voor het voortraject van digitale projecten, waaronder klantportalen. Patrick probeert daarbij de vraag achter de vraag te beantwoorden. Zijn kennis van techniek en ervaring als marketeer maken dat hij feilloos de brug tussen deze twee werelden kan maken. Een echte strategische bruggenbouwer dus.
Op een laagdrempelige manier laat hij zien waarom een organisatie in deze tijd niet zonder klantportaal kan. Zijn aanpak? Het probleem identificeren, evalueren met de opdrachtgever wat de klant écht nodig heeft en een plan maken zodat ook de gebruikers van het portal, de doelgroep van de klant, zich thuis voelen.