Digital Consultant Patrick Faasse gaf op dinsdag 27 juli een webinar over de kracht van self-service platforms. Patrick bespreekt in dit webinar alle facetten rondom self-service platforms – ook wel klantportalen genoemd. Wat is een klantportaal precies en waarom is het belangrijk voor jouw klanten om er één te hebben? Hoe maak je jouw klantportaal succesvol, welke voordelen biedt het hebben van een klantportaal en hoe richt je dit platform zo efficiënt mogelijk in? Wil je het webinar bekijken om de antwoorden op onder andere deze vragen te leren? Bekijk dan hier de replay.
Waarom kan jouw bedrijf niet zonder een self-service platform?
In de digitale wereld, met de huidige technologische mogelijkheden, is het koppelen van data steeds makkelijker waardoor klantportalen sneller kunnen worden gerealiseerd. Dus waarom zou je niet starten met een self-service platform? Het levert je tenslotte een betere klantervaring en efficiëntere bedrijfsvoering op, wat resulteert in meer klanttevredenheid en winst voor jouw organisatie. En dat zijn slechts een aantal van de voordelen…
Een klantportaal is overigens geen losstaand ding, het is onderdeel van jouw gehele digitale transformatie en/of bedrijfsstrategie. Door een self-service platform toe te voegen aan jouw dienstverlening ben je ervan verzekerd dat je toekomstbestendig bezig bent. Nieuwsgierig? Patrick legt tijdens zijn webinar uit waarom het belangrijk is om in te spelen op de markt en op wat jouw klanten willen.
