Webinar: Online Advertising in tijden van crisis [gratis]

Webinar
Digital Marketing
3/4/2020
minuten lezen
In tijden van crises kan online advertising de uitkomst bieden. In dit webinar legt Redkiwi uit waarom dat zo is en hoe je dat kan doen!

Hoe kun je in crisistijd zo efficiënt mogelijk je doelgroep bereiken en verleiden? Online advertising biedt de oplossing! Vrijdag 10 april is ons gratis webinar: ‘Online Advertising in tijden van crisis’. Onze Digital marketing strateeg Martijn Baart zet de mogelijkheden & tips voor je op een rijtje.

Juist nu de doelgroep bereiken!

Door de huidige ontwikkelingen ontstaat een hele nieuwe manier van werken. De impact op bedrijven is nog niet altijd even duidelijk, maar iedereen zet voorlopig alle zeilen bij.

Maar hoe zit het dan met je marketing? Juist nu in deze tijd wil je jouw doelgroep blijven bereiken om je doelen te behalen. Met online advertising kun je effectief en veilig je doelgroep bereiken en wéét je wat het oplevert. Tijdens dit webinar legt Martijn uit waarom online advertising een relevant en krachtig middel is om je resultaten te behalen. Want juist in een crisistijd is digital de oplossing om klanten te bereiken en te verleiden!

Wij delen graag onze ervaringen en expertise over Online Advertising in een gratis webinar!

Webinar online advertising; 10 april om 15.00 - 15.30 uur

Martijn Baart is Digital Marketing Strateeg en verantwoordelijk voor de online resultaten van de klanten van Redkiwi. Hij verzorgt geregeld presentaties en lezingen over online optimalisatie en ook tijdens deze crisis zet hij alle to-do’s op gebied van online marketing haarscherp voor je neer.

Samen moeten we het doen! Je kan je helaas niet meer inschrijven voor dit webinar.

Download bestand

Oops, er is iets fout gegaan met het verzenden. Probeer het later opnieuw.
Oops, er is iets fout gegaan met het verzenden. Probeer het later opnieuw.
Nieuwsbrief
iedere maand een kant-en-klaar kennispakketje!
Dankjewel voor jouw aanmelding. We hebben jouw aanvraag goed ontvangen!
Oeps! Er ging iets mis tijdens jouw aanmelding. Probeer het opnieuw.