Meet the kiwi

Behulpzaam en expert op het gebied van klant-support. Grote kans dat je Daphne binnenkort te spreken krijgt voor je site-optimalisatie. Wij stellen haar heel graag aan je voor.

Lees verder

Daphne

Wanneer je contact opneemt met ons supportteam voor puntjes en doorontwikkeling is de kans groot dat je onze supportheldin Daphne te spreken krijgt. Tijd om haar iets beter aan je voor te stellen. Want achter deze zeer behulpzame stem zit een interessant karakter. 

Daphne voelt zich in haar support-rol als een vis in het water. En dat is zeker niet het enige dier wat bij haar past. Zij is namelijk een dierenmens ten voeten uit. Bijzonder dat ze daarnaast toch ook zo goed voor mensen zorgt. Want zorgzaam is zij! Zorgen voor haar 10, (ja, tien!) katten én voor de klanten van Redkiwi. Het leukste aan haar werk vindt zij het meedenken met de klanten om hen écht verder te helpen. Soms heeft de klant een idee, maar als je achterhaalt wat ze écht willen, blijkt er soms toch iets anders nodig om het doel te behalen. Hierin meedenken en adviseren geeft haar ontzettend veel energie. “Je bent met het hele digitale aspect bezig; van design, nieuwe technologie, sales en het proces, je moet overal van op de hoogte zijn. Super afwisselend. Het leuke aan de branche is dat iedereen er mee te maken heeft”. Zo helpt ze bij Redkiwi grote klanten, maar even lief helpt zij haar moeder met tabletproblemen. 

Niets, maar dan ook niets, brengt haar van de leg “het heeft simpelweg geen zin” en dat is voor Daphne net zo makkelijk gezegd als gedaan :). Ze is geduldig, zorgzaam en houdt het hoofd altijd koel. 

Dat klinkt allemaal volkomen ideaal. Toch heeft mevrouw ook wat eigenaardige trekjes. Dat ze 10 katten heeft is voor haar doodnormaal, dat haar huis verder vol staat met opgezette dieren is dat voor haar ook. “Geen enorme safaridieren hoor, gewoon vlinders, torren, kuikentjes en allerlei skeletjes van muizen en vogeltjes. Heel schattig”. Oh.. uuh.. Oké.

 

Daphne <3 Rotterdam

Ze is geen Rotterdammer, maar ze is wel heel vaak in de stad te vinden. Met de Rotterdampas kun je heel cultureel Rotterdam ontdekken en altijd maakt zij een stop bij de, voor velen onbekende, Trompenburg Tuinen. Aan de rand van de stad, vlakbij de Maas ligt dit verborgen pareltje. “Er staat altijd wel wat in bloei en je komt er helemaal tot rust na de hectiek van de binnenstad”. Ook is zij de laatste vrijdag van de maand te vinden bij ‘creative mornings’, om naar haar favoriete Rotterdammers te luisteren. Bij deze ‘creative mornings’ is er altijd wel een interessante spreker. “Elke keer word ik compleet verrast door de mensen en de onderwerpen. Er valt altijd iets uit te halen”. Werk en privé heeft deze vrolijke supportmedewerker het helemaal voor elkaar en daar is ze, terecht, ontzettend trots op! 

Hopelijk heb je onze actieve en behulpzame Daphne nu wat beter leren en een beter beeld van de persoon aan de andere kant van de lijn! Ze helpt jou graag met alle tickets en doorontwikkeling voor een nog mooier resultaat, want zij weet alles van site-optimalisatie! Tip: Heb je haar binnenkort aan de telefoon, maar heb je weinig tijd? Begin niet over dieren ;).

Soms heeft de klant een idee, maar als je achterhaalt wat ze écht willen, blijkt er soms toch iets anders nodig om het doel te behalen. Hierin meedenken en adviseren geeft mij ontzettend veel energie.

Daphne Alblas

Customer support