Provalliance kiest Redkiwi als digitaal partner

Voor Cosmo Hairstyling, Team Kappers, Brainwash en Yes! Salons.

Lees verder

Cosmo Hairstyling, Team Kappers, Brainwash & Yes! Salons.

Vier brand websites.

Provalliance Nederland kiest Redkiwi als digitaal partner voor Cosmo Hairstyling, Team Kappers, Brainwash en Yes! Salons.

Provalliance Group is het op één na grootste kappersbedrijf ter wereld en zowel Nederlands als Europees marktleider. Het totale netwerk van Provalliance Nederland bestaat uit ruim 375 salons met jaarlijks 3 miljoen bezoekers en een omzet van 100 miljoen euro. 

Samen met Redkiwi worden er vier nieuwe brand websites ontwikkeld die een belangrijke rol spelen in de digitale strategie van Cosmo Hairstyling, Team Kappers, Brainwash en Yes! Salons. Door het ontwikkelen van sterke campagnes in de verschillende on- en offline kanalen bereiken zij klanten op de juiste manier én op het juiste moment. 

Peggy Zwetheul – Head of Marketing bij Provalliance Nederland: “Met het ontwikkelen van de nieuwe websites richten we ons niet alleen op het mooie visuele plaatje, maar willen we bezoekers zo snel mogelijk de funnel in leiden om ze in contact te brengen met onze salons.” 

“Binnen Redkiwi focussen wij ons op de technische realisatie voor een future-proof platform. Op basis van verschillende data-analyses optimaliseren wij continu, met als doel meer traffic naar de salons te krijgen”, aldus Savana Rijneveldshoek – digitaal strateeg bij Redkiwi.