Webinar: De kracht van self-service platforms

Digital Consultant Patrick Faasse gaf op dinsdag 27 juli een webinar over de kracht van self-service platforms. Patrick bespreekt in dit webinar alle facetten rondom self-service platforms – ook wel klantportalen genoemd. Wat is een klantportaal precies en waarom is het belangrijk voor jouw klanten om er één te hebben? Hoe maak je jouw klantportaal succesvol, welke voordelen biedt het hebben van een klantportaal en hoe richt je dit platform zo efficiënt mogelijk in? Wil je het webinar bekijken om de antwoorden op onder andere deze vragen te leren? Bekijk dan hier de replay. 

Inschrijven

Waarom kan jouw bedrijf niet zonder een self-service platform?

In de digitale wereld, met de huidige technologische mogelijkheden, is het koppelen van data steeds makkelijker waardoor klantportalen sneller kunnen worden gerealiseerd. Dus waarom zou je niet starten met een self-service platform? Het levert je tenslotte een betere klantervaring en efficiëntere bedrijfsvoering op, wat resulteert in meer klanttevredenheid en winst voor jouw organisatie. En dat zijn slechts een aantal van de voordelen…

Een klantportaal is overigens geen losstaand ding, het is onderdeel van jouw gehele digitale transformatie en/of bedrijfsstrategie. Door een self-service platform toe te voegen aan jouw dienstverlening ben je ervan verzekerd dat je toekomstbestendig bezig bent. Nieuwsgierig? Patrick legt tijdens zijn webinar uit waarom het belangrijk is om in te spelen op de markt en op wat jouw klanten willen.

Dinsdag 27 juli `{`replay beschikbaar`}`

Wij geloven dat informatie en kennis over klantportalen jouw organisatie en jouw klanten verder vooruit helpen. Als wij kunnen bijstaan in die groei, maakt dat ons blij. Win-win, toch? Bekijk het webinar hier als je, naast eerder genoemde vragen, wilt weten:

  • wat je met een klantportaal doet;
  • wat de voor- en nadelen van een klantportaal zijn;
  • waar klantportalen voor gebruikt worden;
  • wat eventuele faalfactoren zijn (en hoe die verholpen worden);
  • hoe je begint en waarmee je begint;
  • wat het bouwproces van een klantportaal is.

Patrick Faasse aan het woord over klantportalen

Patrick Faasse, onze Digital Consultant, heeft 15 jaar ervaring als web developer en web applicatie ontwikkelaar, zowel vanuit een strategische als technische hoek. Hij houdt – naast van zijn werk – enorm van outdoor activiteiten en houdt door beweging in de buitenlucht zijn brein kwiek, zodat hij kan knallen voor Redkiwi. Zijn focus ligt bij onze klanten. Hij wil inspireren, samenwerken, ontdekken wat er binnen jouw organisatie gebeurt en waar jullie naartoe groeien. En hoe al deze dingen zich vertalen naar applicaties, self-service platforms en meer!