Webinar: de learnings van een jaar gedwongen digitaliseren

Op 20 april 2021 geeft Redkiwi een webinar over een jaar gedwongen digitaliseren door de pandemie. Onze Digital Marketing Strateeg Martijn Baart legt uit waar de digitale wereld nu staat, wat we hebben geleerd van de ontwikkelingen behorende tot Covid-19 en waar we naartoe gaan wanneer de pandemie voorbij is. Schrijf je in voor het webinar om samen met Martijn achter de learnings van gedwongen digitaliseren te komen.

Inschrijven

Gedwongen digitaliseren: hoe een pandemie de digitale wereld op z’n kop heeft gezet

De pandemie heeft ons gedwongen het proces van digitalisering te versnellen. In korte tijd maakten we kennis met begrippen als Click & Collect, waardoor retailers noodgedwongen hun online infrastructuur op zeer korte termijn hebben aangepast. We werkten ineens allemaal vanuit huis, wat in sommige branches ondenkbaar was. Meetings namen een digitale vorm aan. Dit heeft enorme veranderingen gebracht in de manier waarop we samenwerken. Bedrijven met kantoorpanden kregen te maken met leegstand en de facilitaire sector kreeg te maken met een enorme verandering in marktbenadering. ING heeft bijvoorbeeld aangegeven 69 kantoren te gaan sluiten, omdat er steeds meer zaken digitaal geregeld kunnen worden.

Voor veel bedrijven is de realiteit dat er meer vanuit huis gewerkt wordt, ook post pandemie. Dat vraagt vanuit een technologisch standpunt meer investering. Technologie wordt namelijk een oplossing voor de problematiek verbonden aan de nieuwe manier van werken. Hoe ga je hier als ondernemer, retailer of bedrijf mee om? De consument en werknemer is gewend geraakt aan het nieuwe normaal, daar wil je op inspelen. Martijn legt uit hoe je dat doet.

Webinar: de learnings van een jaar gedwongen digitaliseren

Dinsdag 20 april om 14:00 - 15:00 uur

Digital Marketing Strateeg Martijn zet zijn talenten dagelijks in voor de klanten van Redkiwi. Hij vertaalt business doelstellingen door naar een concrete strategie. Dit doet hij door alle elementen van (met name) Digital Marketing samen te brengen tot een allesomvattend geheel.

Martijn vertelt in deze webinar over de versnelling van digitalisering die heeft plaatsgevonden door Covid-19 en dat deze ontwikkeling niet meer kan worden teruggedraaid. Ben jij al bezig met digitaliseren? Mensen zijn meer online aanwezig, daardoor is relevantie en goede content belangrijker dan ooit tevoren. Er is sinds de start van de pandemie een grote groep ‘nieuwe’ online shoppers bijgekomen, de 60-plussers. Ook dit is een ontwikkeling met grote invloed op de digitale transformatie die de wereld heeft gemaakt en zal blijven ervaren.

Wil je weten waarom digitaliseren belangrijk is? En hoe je hier effectief aan mee doet? Schrijf je dan via onderstaand formulier in voor 20 april 2021.