Customer Journey bepalen

De reis van jouw klant. Weet jij welke reis jouw klant nu aflegt? Welke touchpoints hij/zij heeft met jouw organisatie? Komt jouw merk goed tot uiting in alle fasen van de customer journey? Wanneer heb jij voor het laatst je eigen customer journey doorlopen?

De customer journey omvat niet alleen de kanaalkeuze maar ook welke inhoudelijke boodschap op welk moment toonbaar moet zijn en de klant écht helpt bij het maken van een bepaalde keuze. Het gaat dus om het creëren van de reis vanuit klantperspectief, niet vanuit de organisatie. De customer journey is de reis die de eindgebruiker maakt met als doel het afnemen van een dienst of product bij jouw organisatie.

Lees meer

De perfecte customer journey

Bestaat niet! Er is geen perfecte klantreis. Je bent op zoek naar de sweetspot voor de klantreis die jouw gebruikers afleggen. Daarbij veranderen de behoeften van jouw doelgroep continu. Wij helpen je die veranderende behoefte in kaart te brengen en de bijbehorende touchpoints te verwerken in je customer journey. Een digitaal platform is zo’n touchpoint. Daar komen wij dan ook om de hoek kijken. Als digital agency ontwerpen we digitale oplossingen die jouw merkidentiteit vertolken, de mensen achter de oplossingen centraal zetten en daarmee dus een aanvulling is op de customer journey.

Design portfolio

Redkiwi heeft jarenlange ervaring met het inrichten van customer journeys. Ons portfolio spreekt voor zich. Elk design is uniek en afgestemd op de huisstijl en wensen van de klant maar met name gericht op de bezoekers. We doen het namelijk niet voor jouw organisatie, maar voor jouw bezoekers. Daarom halen we ook altijd feedback op bij jouw klanten als input voor een goede flow.

Opzoek naar een full service digital agency die je kan helpen met de inrichting van jullie klantreis? We zijn benieuwd naar jouw uitdaging en waar wij jouw kunnen helpen relevanter te worden voor je doelgroep. Laat het ons weten.

Maar wat is de ideale customer journey?

Dat is een journey die we samen, met input vanuit je klanten, vormen. Luisteren naar je klanten is key als het gaat om aansluiting te vinden. Het is meer dan een mooi platform, webshop of website. Het is meer dan die enkele social post, meer dan een nieuwsbrief. Het gaat om alle elementen samen die de journey vormen.

Aan de hand van de journey trek je bezoekers dieper de funnel in en weet je hen te overtuigen klant te worden van jouw organisatie.

Meer weten?

Q&A

Wat maakt Redkiwi uniek?

Wat maakt Redkiwi uniek?

Soms zijn onze oplossingen onverwacht en gedurfd. Maar altijd verrassend en betrouwbaar. En vanuit een open mind. Open Source zit in ons DNA. Toegankelijkheid in ons hart. Een full service digitaal bureau en alles ontwerpen en ontwikkelen wij vanuit het eigenzinnige gedachtegoed van de klant, customer-driven, dat wat jou onderscheidt van de rest. Alles met maar één doel: CREATE DIGITAL IMPACT!

Welke CMS systemen gebruiken jullie?

Welke CMS systemen gebruiken jullie?

Wij maken gebruik van drie open source systemen: Magento, TYPO3 & WordPress. Binnen deze systemen kijken wij altijd naar de beste oplossing voor de vraag die er ligt.

Besteden jullie development werkzaamheden uit?

Besteden jullie development werkzaamheden uit?

Bij Redkiwi hebben wij alles in eigen huis. Wij besteden dus geen development werkzaamheden uit.

Hoe ziet jullie ontwikkelstraat eruit?

Hoe ziet jullie ontwikkelstraat eruit?

Wij werken volgens de OTAP-straat. Dat wil zeggen een ontwikkel-, test-, acceptatie- en productomgeving. Dit om de kwaliteit van het platform op de productieomgeving te waarborgen.

Welke technieken en tools gebruikt Redkiwi?

Welke technieken en tools gebruikt Redkiwi?

Teveel om op te noemen in dit stukje tekst. Kijk anders even op deze pagina voor een antwoord op je vraag.

Heb ik direct contact met developers?

Heb ik direct contact met developers?

Soms is het gewoon beter om direct met een developer te praten. Betrokken als zij zijn komt dit regelmatig voor.

Bel Nick

Accountmanager
010 281 96 33
schurink@redkiwi.nl

Wij gebruiken deze gegevens alleen om contact met je op te nemen, niet voor advertentiedoeleinden. De gegevens worden maximaal 3 maanden bewaard.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.