Haal meer conversies uit je advertising budget met onze advertising check

Vraag je je regelmatig af of je wel het maximale uit je Google Ads-campagnes haalt? Vallen de resultaten tegen, maar krijg je maar niet boven water waar dit nu door komt? Wij brengen het voor je in kaart! In onze advertising check bekijken we de data binnen jouw huidige advertising account setup (zowel Google als LinkedIn Ads) en maken we aanbevelingen om jouw prestaties te optimaliseren.

Google Ads Check

Een goede advertentiecampagne zit hem niet alleen in de content. De instellingen en campagnestructuur worden vaak onderschat. Wat kun je in het rapport met concrete actiepunten, dat wij aanleveren na het uitvoeren van de Google Ads check, verwachten?

  • Een lijst met verbeteringen van de instellingen en campagnestructuur. Aansluitend een stappenplan hoe je de customer journey hierop kan aansluiten;
  • Tips om de content van de Google Ads te verbeteren;
  • Een score overzicht van jullie uitingen ten opzichte van de benchmarks;
  • Een overzicht met aanbevelingen waar jullie direct mee aan de slag kunnen.

SEO en SEA kunnen, als ze goed samenwerken, elkaar versterken. Meer weten over deze kansen voor jouw organisatie? Kies dan voor een add on waarin advertising consultant Sherrise kijkt naar de kansen voor jouw bedrijf.  De consultant is 8 uur per account bezig en er worden 4 uur extra geïnvesteerd gebracht voor deze add-on.

LinkedIn Ads Check

Vaak zien we dat er veel aandacht online wordt besteed aan Google Ads. Helaas  wordt een belangrijk platform, namelijk LinkedIn vergeten. Als officieel LinkedIn Marketing Partner hebben wij korte lijntjes en direct toegang tot de nieuwste features van LinkedIn. Een LinkedIn Ads check kon daardoor niet achterblijven. Wat kun je verwachten in onze rapportage?

  • Een overzicht om meer uit de doelgroep targeting te halen;
  • Tips om de diverse mogelijkheden om op LinkedIn te adverteren optimaal te benutten (denk aan ad formats en content tips);
  • Een score overzicht van jullie uitingen ten opzichte van de benchmarks;
  • Een kennismaking met de Redkiwi always-on advertentie strategie en de voordelen voor jouw organisatie;
  • Een overzicht van de laatste ontwikkelingen vanuit onze LinkedIn account managers.

Wil je adverteren op meerdere kanalen en inzicht in de budget verdelingen? Kies dan een mediaplan als add-on bij deze check. Wij denken dan mee met de mogelijkheden en de kansen voor verschillende platformen (en hoe deze elkaar kunnen versterken). De consultant is 4 uur per LinkedIn account bezig. Voor de add-on mediaplan wordt 12 uur per kanaal geïnvesteerd.

Benieuwd naar jouw groei-mogelijkheden binnen advertising?

Vraag dan nu vrijblijvend onze advertising check aan.

Jouw contactaanvraag is in goede orde ontvangen.
Oeps! Er ging iets mis tijdens het versturen van jouw contact aanvraag.

Welk proces doorlopen we samen in de advertising check?

  • Stap 1: Na het invullen van bovenstaand formulier nemen we contact op om een kennismakingsgesprek in te plannen. Samen kijken we naar jullie volgende uitdaging binnen advertising en maken we concreet welk advies jullie nodig hebben. 
  • Stap 2: Wanneer je behoefte hebt aan meerdere checks, plannen we een kick-off in met de consultants. Tijdens de kick-off bespreken we alle benodigdheden en de focus van jouw check. Wanneer je alleen voor de advertising check kiest, regelen we de toegangsrechten via de mail.
  • Stap 3: Vervolgens voeren wij de check uit aan de hand van de besproken scope. Er wordt een rapport aangeleverd met concrete actiepunten waarmee jouw organisatie direct aan de slag kan. Mocht je verdere ondersteuning wensen, is dat uiteraard altijd mogelijk. Een ding is zeker, jouw organisatie is klaar om #viral te gaan.
Nieuwsbrief
iedere maand een kant-en-klaar kennispakketje!
Dankjewel voor jouw aanmelding. We hebben jouw aanvraag goed ontvangen!
Oeps! Er ging iets mis tijdens jouw aanmelding. Probeer het opnieuw.