Een goede advertentiecampagne zit hem niet alleen in de content. De instellingen en campagnestructuur worden vaak onderschat. Wat kun je in het rapport met concrete actiepunten, dat wij aanleveren na het uitvoeren van de Google Ads check, verwachten?
SEO en SEA kunnen, als ze goed samenwerken, elkaar versterken. Meer weten over deze kansen voor jouw organisatie? Kies dan voor een add on waarin advertising consultant Sherrise kijkt naar de kansen voor jouw bedrijf. De consultant is 8 uur per account bezig en er worden 4 uur extra geïnvesteerd gebracht voor deze add-on.
Vaak zien we dat er veel aandacht online wordt besteed aan Google Ads. Helaas wordt een belangrijk platform, namelijk LinkedIn vergeten. Als officieel LinkedIn Marketing Partner hebben wij korte lijntjes en direct toegang tot de nieuwste features van LinkedIn. Een LinkedIn Ads check kon daardoor niet achterblijven. Wat kun je verwachten in onze rapportage?
Wil je adverteren op meerdere kanalen en inzicht in de budget verdelingen? Kies dan een mediaplan als add-on bij deze check. Wij denken dan mee met de mogelijkheden en de kansen voor verschillende platformen (en hoe deze elkaar kunnen versterken). De consultant is 4 uur per LinkedIn account bezig. Voor de add-on mediaplan wordt 12 uur per kanaal geïnvesteerd.
Vraag dan nu vrijblijvend onze advertising check aan.