Op zoek naar een goede e-commerce oplossing?

Het maken van een goede e-commerce webshop is niet gemakkelijk. Je moet goed luisteren naar je klanten en daarmee de gebruikers van jouw e-commerce platform. Je gaat een relatie aan, zodat tevreden klanten groeien tot loyale klanten. Emotioneel verbonden klanten zijn namelijk meer dan twee keer zo waardevol als zeer tevreden klanten.

Relaties met consumenten hebben dezelfde uitgangspunten als elke persoonlijke of professionele relatie: alles draait om vertrouwen, authenticiteit, betrouwbaarheid, persoonlijkheid, empathie en openheid voor feedback. Met je e-commerce website en online marketing moet je dezelfde kwaliteiten toepassen op jouw relatie met de consument.

Lees meer

Hoe creëer je een relatie met de klanten van je e-commerce webwinkel?

Als full service e-commerce bureau helpen wij jouw organisatie met het raken van de juiste snaar onder je doelgroep. Wij schetsen samen persona’s om de doelgroep te leren kennen en de juiste digitale strategie neer te zetten. Met de juiste digitale strategie speel je in op de wensen en behoeften van je klanten. Zo creëren we samen betekenisvolle relaties. Als e-commerce specialist helpen wij organisaties om te groeien, hun e-commerce webshop te optimaliseren en meer resultaat te boeken.

Relaties onderhouden met behulp van onze e-commerce developers

Niemand wil in een relatie zitten waarin ze niets terugkrijgen, ook organisaties niet. Organisaties moeten gebruikersdata verzamelen om relevante content binnen de gekozen strategie aan te bieden. Heb je ontdekt dat jouw consument een fitnessfanaat is? Lever een stukje inhoud dat is afgestemd op gezond leven. Kent u de geografische locatie van uw klanten? Nodig ze uit voor een lokaal evenement of vraag of ze in de toekomst open kunnen staan ​​voor deelname. Vind je een aantal consumenten met grafisch ontwerptalent? Vraag hen om input te geven over enkele nieuwe verpakkingsconcepten.

Wij zijn niet bang om vragen te stellen aan jouw consumenten die verder gaan dan traditionele marketinggerichte segmenten zoals leeftijd en geslacht. Samen ontdekken we wie jouw consument is als mens en daardoor zal je veel krachtiger en effectiever zijn in het realiseren van relaties. Gegevens kunnen worden verzameld via enquêtes, user testing, opiniepeilingen of profielregistraties. Gepersonaliseerde ervaringen zorgen ervoor dat de consument zich begrepen voelt door het merk.

Een schat aan ervaring

Zorgkantoor Zorg en Zekerheid logo svg
Feyenoord Rotterdam Fanshop logo
AVEX logo
Skins Cosmetics logo
Nooteboom trailers logo
Coutinho logo Magento & TYPO3
De Rotterdamse Electrische Tram N.V. (RET)
AustralianGoldShop logo
Nederlands fotomuseum logo
Talisman logo
ZHD Stevedores logo
Like2Cook logo
4ps logo
Witteveen+Bos logo
Verfcompleet logo
Van Manen kachels logo
TU Delft logo
Bickery Food Group logo
The consultancy firm logo
Pharmahorse logo
SVB logo
Stickersnow logo
Smit Lamnalco logo
Protix logo
SmartDC logo
ROC horizon college logo
MME-group logo
SGR - Stichting garantiefondsen Reisgelden logo
SPIE Nederland logo
Schadefonds logo
SEH logo
Gemeente Utrecht logo
Wesco logo
Cofely logo
Radar Advies logo
NRC Handelsblad Webwinkel logo
Rebelgroup logo
Transposafe logo
Seatrade logo
Scelta Mushrooms logo
Orange equipment logo
Boland logo
Medians logo
Grandcruwijnen logo
Mammoetstore logo
Losekoot speciaaldrukkerij logo
Lamboo logo
JSO logo
IXA logo
FBM Mahler logo
Gemeente Haarlem logo
Gezinnig logo
Interster logo
Intramed logo
Interiorworks logo
Intellimagic logo
i3D logo
Bavaria logo
Otolift trapliften logo
Gemeente Leiden logo
Nibud logo
Ploum - Rotterdam Law Firm logo
Hatenboer-water svg
Controlin logo
Elvy logo
Helvoet logo
Humanitas DMH logo
Euro-index logo
EUKN logo
Efiweb logo
DSP-groep advies logo
Droomstad logo
Dak Kindercentra logo
Cycletours logo
Cofra logo
Brohl Welpappe logo
Boskalis logo
Behangcompleet logo
Altec logo
ADS beton logo
AAG logo
JP van den bent stichting logo
ABB Bouwgroep logo
ACT Commodities trading logo

Bouw een community

Het creëren van een community rond een merk, stopt voor veel marketeers al bij een e-mail abonneelijst of social media volgers. Helaas zijn deze kanalen beperkt en houden marketeers vaak vast aan eenrichtings betaalde communicatietechniek. Een merk community moet een eigen doel zijn, bezaaid met de kernwaarden van het merk die persoonlijke betrokkenheid creëren vóór, tijdens en na de verkoop in de nieuwe e-commerce webshop.

Wil jij ook betekenisvolle relaties bouwen met je klanten? Met onze e-commerce solutions is jouw e-commerce webshop klaar voor de toekomst. Neem contact op, wij helpen je graag verder om deze uitdaging te realiseren!

Meer weten?

Q&A

Wat maakt Redkiwi uniek?

Wat maakt Redkiwi uniek?

Soms zijn onze oplossingen onverwacht en gedurfd. Maar altijd verrassend en betrouwbaar. En vanuit een open mind. Open Source zit in ons DNA. Toegankelijkheid in ons hart. Een full service digitaal bureau en alles ontwerpen en ontwikkelen wij vanuit het eigenzinnige gedachtegoed van de klant, customer-driven, dat wat jou onderscheidt van de rest. Alles met maar één doel: CREATE DIGITAL IMPACT!

Welke CMS systemen gebruiken jullie?

Welke CMS systemen gebruiken jullie?

Wij maken gebruik van drie open source systemen: Magento, TYPO3 & WordPress. Binnen deze systemen kijken wij altijd naar de beste oplossing voor de vraag die er ligt.

Besteden jullie development werkzaamheden uit?

Besteden jullie development werkzaamheden uit?

Bij Redkiwi hebben wij alles in eigen huis. Wij besteden dus geen development werkzaamheden uit.

Hoe ziet jullie ontwikkelstraat eruit?

Hoe ziet jullie ontwikkelstraat eruit?

Wij werken volgens de OTAP-straat. Dat wil zeggen een ontwikkel-, test-, acceptatie- en productomgeving. Dit om de kwaliteit van het platform op de productieomgeving te waarborgen.

Welke technieken en tools gebruikt Redkiwi?

Welke technieken en tools gebruikt Redkiwi?

Teveel om op te noemen in dit stukje tekst. Kijk anders even op deze pagina voor een antwoord op je vraag.

Heb ik direct contact met developers?

Heb ik direct contact met developers?

Soms is het gewoon beter om direct met een developer te praten. Betrokken als zij zijn komt dit regelmatig voor.

Bel Gijs

E-commerce consultant
010 281 96 33
bitter@redkiwi.nl

Deel jouw uitdaging

Wij gebruiken deze gegevens alleen om contact met je op te nemen, niet voor advertentiedoeleinden. De gegevens worden maximaal 3 maanden bewaard.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.