Relaties onderhouden met behulp van onze e-commerce developers
Niemand wil in een relatie zitten waarin ze niets terugkrijgen, ook organisaties niet. Organisaties moeten gebruikersdata verzamelen om relevante content binnen de gekozen strategie aan te bieden. Heb je ontdekt dat jouw consument een fitnessfanaat is? Lever een stukje inhoud dat is afgestemd op gezond leven. Kent u de geografische locatie van uw klanten? Nodig ze uit voor een lokaal evenement of vraag of ze in de toekomst open kunnen staan voor deelname. Vind je een aantal consumenten met grafisch ontwerptalent? Vraag hen om input te geven over enkele nieuwe verpakkingsconcepten.
Wij zijn niet bang om vragen te stellen aan jouw consumenten die verder gaan dan traditionele marketinggerichte segmenten zoals leeftijd en geslacht. Samen ontdekken we wie jouw consument is als mens en daardoor zal je veel krachtiger en effectiever zijn in het realiseren van relaties. Gegevens kunnen worden verzameld via enquêtes, user testing, opiniepeilingen of profielregistraties. Gepersonaliseerde ervaringen zorgen ervoor dat de consument zich begrepen voelt door het merk.