Digitale online strategie & advies

Samen met onze klanten en haar eindgebruikers creëren we digitale werelden, platformen, webshops en sites. Het bepalen van een strategie ligt hieraan ten grondslag. Simpelweg beginnen en wel zien waar het schip strand is niet ons ding. Jouw verhaal is uniek en wij zetten jullie gedachtegoed om in een digitale strategie die de organisatie en jullie doelgroepen dichter bij elkaar brengt.

8 Strategische kiwi's
347 Plannen in de roadmap
200+ Strategische werksessies
Scroll down

Online strategie bepalen, waarom?

Wij helpen bedrijven groeien door de juiste online strategie te bepalen. Ons strategieteam houdt zich bezig met het bouwen van relaties tussen mensen en merken. Wij werken aan een online strategie die aansluit bij jouw wensen én die van de eindgebruiker. Alleen dan maak je impact.

Vanuit ons betrokken en eigenwijze karakter, geven wij het ook aan als wensen je niet zullen brengen waar je heen wilt. Het is aan ons om het proces te bewaken en kritisch te kijken. Met de veranderende digitale wereld op ons netvlies creëren wij verrassende inzichten voor jouw organisatie.

De Redkiwi aanpak voor jouw digitale strategie

Voordat wij met succes een sterke online strategie bepalen moet het probleem helder zijn. We doorgronden jouw organisatie en doelgroepen van A tot Z. Waar geloven jullie in? Wat doen jullie? Wie bedienen jullie? Welke kanalen gebruiken jullie? Wij gaan opzoek naar de antwoorden op deze vragen in uitgebreide werksessies en interviews. We bepalen welke digitale oplossing nodig is voor jouw organisatie en hoe wij deze optimaal inzetten. Jouw kennis van de markt en onze digitale kennis komen samen om de beste oplossingen te creëren.

Meer weten?

Q&A

Hoe verloopt het proces?

Hoe verloopt het proces?

Nadat de offerte akkoord gaat de projectmanager met het project aan de slag. Concept, strategie en design wordt ingepland. In de loop van het design traject wordt direct gekeken naar de technische haalbaarheid, en kosten, zodat er geen verrassingen zijn. Na design akkoord, gaan we aan de slag met de bouw. Vervolgens krijg je een training, waarna je de site kunt gaan vullen. Tenslotte zetten we de site live. Het project is dan afgesloten, maar dan gaan we bij voorkeur samen een traject aan waarbij we samen de site nog verder kunnen optimaliseren.

Wat moet ik me voorstellen bij de kick off?

Wat moet ik me voorstellen bij de kick off?

De kick off is een eerste meeting waarbij, in ontspannen sfeer, beide project teams elkaar leren kennen. Tijdens deze meeting bereiden we de klant vaak voor op wat gaat komen, zodat iedereen weet waar ze aan toe zijn.

Wat moet ik me voorstellen bij de werksessies?

Wat moet ik me voorstellen bij de werksessies?

We gebruiken de werksessie om het bedrijf, de producten, doelgroepen, markten, enz. beter te leren kennen. We vullen samen de customer journey in, zodat we een website creëren die aansluit op de behoeftes van de doelgroep. We bepalen samen de kpi’s van de website, bespreken wireframes, kijken naar concepten en identificeren persona’s. Elke werksessie is weer anders en laten we aansluiten op wat er echt nodig is.

Welke CMS systemen gebruiken jullie?

Welke CMS systemen gebruiken jullie?

Wij maken gebruik van drie open source systemen: Magento, TYPO3 & WordPress. Binnen deze systemen kijken wij altijd naar de beste oplossing voor de vraag die er ligt.

Wie is mijn contactpersoon tijdens en na het project?

Wie is mijn contactpersoon tijdens en na het project?

Tijdens het project heb je een ervaren projectmanager die het project van A tot Z begeleid. Na livegang zal het project worden overgedragen aan onze supportafdeling. Tijdens de gehele periode heb je een vaste accountmanager.

Bel Savana

Digital strateeg
010 281 96 33
savana@redkiwi.nl

Stuur een bericht

Wij gebruiken deze gegevens alleen om contact met je op te nemen, niet voor advertentiedoeleinden. De gegevens worden maximaal 3 maanden bewaard.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.