Hoe behaal je succes met always-on leadgeneratie in een B2B-context?

Een e-commerce strategie om digitale impact te maken.

Niet genoeg leads, of moet de kwaliteit van de leads flink verbeterd worden? Veel B2B-bedrijven lopen hier tegenaan.

Tijdens dit event inspireren Advertising Consultant Sherrise Bissesar en CEO  Jasper Verbunt jou met  toepasbare oplossingen en voorbeelden  aan de hand van inzichten uit de échte wereld om jouw bedrijf een stap verder te helpen met succesvolle leadgeneratie. We nemen je mee in de bijzondere klantcase van toonaangevend leverancier van cybersecurity Orange Cyberdefense waarbij wij onze learnings én successen delen. Uiteraard staan we niet alleen stil bij de huidige tijd, maar ook de toekomst. De toekomst is cookieless, dus hoe kan jij als bedrijf hierin meebewegen op het gebied van advertising?


Na dit event heb jij  handvatten  om meer, en kwalitatief betere leads te genereren, kun je jezelf als echte thought leader wegzetten in de markt én de samenwerking tussen marketing en sales versterken.

Timetable

Datum: 24 november                                Locatie: De Machinist

08:30 - 09:00:  Inloop in de Machinist         

09:00 - 09:30: Get to know & ontbijt       

09:30 - 10:30: Inspiratiesessie 

10:30 - 11:00: Koffie en netwerken

*Dit evenement wordt georganiseerd voor marketing managers, product owners en directeuren. Het is een exclusief evenement met een beperkt aantal zitplaatsen.

Event
Ontbijt Inspiratiesessie
Dankjewel voor jouw aanmelding. We kijken uit naar je bezoek!
Oeps! Er ging iets mis tijdens jouw aanmelding. Probeer het opnieuw.

Sherrise Bissesar -  Advertising Consultant

Sherrise is gespecialiseerd in merken digitaal verkopen en mensen
kennis laten maken met producten of diensten van bedrijven.
Dagelijks houdt zij zich bezig met het creëren van een
gepersonaliseerde optimale digital advertising journey om bedrijven
te helpen hun klantenbestand te laten groeien.

Jasper Verbunt -  CEO

Jasper is oprichter en CEO van Redkiwi. Redkiwi helpt ondernemingen met lastige vraagstukken door oplossingen te bieden omtrent digitalisering. Als bestuurslid van de branchevereniging DDA is hij verantwoordelijk voor de portefeuille ‘Thought Leadership’.