De strijd om de klant van morgen is heftiger dan ooit; de digitale winkelstraat raakt overvol. Bijna iedereen heeft inmiddels de digitale stap gezet, waardoor het onderscheidende vermogen van jouw merk alsmaar belangrijker wordt. Je moet je klant binnen enkele seconden weten te overtuigen van jouw merk. Nu het online concurrentievoordeel afneemt, speelt de uitdaging voor managers op hoe je goede kostenefficiënte beslissingen met een beperkt marketingbudget kunt maken. Met label The Stardusters hebben we een krachtige combinatie waarin merkstrategie en digitale marketing haarfijn op elkaar aansluiten om meer waarde te creëren.
Waar gaat jouw beperkte marketingbudget naartoe: loyaliteit of onderscheidend vermogen? In deze Redtalk laten wij je zien hoe onderscheidend vermogen van invloed kan zijn op het efficiënter besteden van jouw marketingbudget. Aan de hand van ons Distinctive Growth Model laten we zien hoe jij als manager de groeimotor van marketing op zijn best kunt laten presenteren, waarmee je met een kleiner budget meer waarde kunt genereren. Dit doe je door strategisch na te denken over jouw positie in de digitale winkelstraat van jouw klant.
Topics die aan bod komen zijn mentale en fysieke beschikbaarheid (merkpositionering), de toegevoegde waarde van customer journey-mapping en het inzetten van (digitale) marketingkanalen en tools (zoals CRO, SEO, advertising, automatisering en dashboarding). Na deze talk, krijg je de mogelijkheid om met kiwi’s of mede-managers in gesprek te gaan tijdens de aansluitende borrel.
📅 15 juni
🕒 16:00 - 17:30
📍 Dunantstraat 8, 3024 BC - Redkiwi
*Dit evenement wordt georganiseerd voor CEO’s, CMO’s, marketing managers en product owners. Het is een exclusief evenement met een beperkt aantal zitplaatsen.
Reinoud Wolff is een ervaren marketingstrateeg en ondernemer die de laatste 10 jaar meer dan 250 bedrijven en instellingen hielp waaronder Talpa, SLAM!, Big Green Egg, Tomorrowland met strategisch positioneren. Hij leerde het vak bij toonaangevende bedrijven als McDonald’s, Unilever, Heineken en Ben & Jerry’s. Daarnaast zet hij zich in voor het bij de juiste doelgroep brengen van goede en groene initiatieven.
Danielle van Winden kijkt samen met de opdrachtgever kijkt naar de mogelijkheden om hun digitale zichtbaarheid in kaart te brengen en ook te vergroten. Het liefst bijt zij zich vast in ingewikkelde SEO vraagstukken en weet als geen ander het onderscheidende karakter van merken te benutten in deze snel veranderende digitale wereld.