Een klantportaal op maat

Klantenportalen aanbieden

Een klantportaal geeft je de mogelijkheid om 24/7 in contact te staan met jouw klanten. Zo kunnen zij beschikken over de informatie waar zij naar op zoek zijn en voldoe jij aan de steeds verder groeiende verwachtingen. Het maakt niet alleen hun leven een stuk makkelijker, maar ook die van jouw organisatie.

Portal oplossingen voor elke markt en elke gebruiker

We ontzorgen jou en je klant door het ontwikkelen van op maat gemaakte portalen voor zowel de B2C als de B2B markt. Data, design en technologie zijn onze drijfveren en vormen de basis van het te ontwikkelen webportaal voor jullie eindgebruikers. Of dit nu medewerkers, klanten of leveranciers zijn, samen ontdekken we wat er nodig is om hen goed te bedienen. We kijken naar je bedrijfsdoelstellingen, -processen en -visie en geven hen de best mogelijke user experience en informatievoorziening. 

Waarom een klant- of medewerkersportaal?

Jouw klanten (ofwel eindgebruikers) verwachten een bepaalde mate van flexibiliteit. Een klantportaal ofwel self-service portal geeft je klanten precies dat. Zij kunnen namelijk, via hun persoonlijke inlog, direct toegang krijgen tot hun eigen informatie en deze daar aanpassen of verwijderen. Voor jouw organisatie biedt het bijvoorbeeld de mogelijkheid om:

  • Product updates te delen
  • Offertes klaar te zetten
  • Kennis te delen
  • Facturen, loonstroken, jaaropgaven, bestelhistorie inzichtelijk te maken

Doordat je dit (geautomatiseerd) klaar kunt zetten kun jij je tijd besteden aan leukere en vooral belangrijkere zaken zoals het genereren van betere leads.

Klantenportalen aanbiedingen

De voordelen van een klantportaal

Er zijn zoveel mooie voordelen aan het implementeren van een klantportaal voor jouw klanten. Naast dat je jouw klanten volledig ontzorgt geeft een self-service portal je de volgende voordelen:

  • 24/7 en cross-device bereikbaar
  • Tijdsbesparing door automatisering ipv excel-sheets
  • Ontlasting van de klantenservice
  • Minder foutgevoelig, verantwoordelijkheid bij je klanten
  • Hogere klanttevredenheid door het voldoen aan de verwachtingen
  • Nieuwe vormen van klantdata en -verwachtingen om je klantreis te verbeteren
  • Gebruiksvriendelijk en snel
  • Realtime mutaties in gekoppelde systemen (CRM, ERP, WMS, CDP)

Daarmee is een klantportaal zowel voor B2B als voor B2C van belang evenals voor overheden en gemeenten. Benieuwd hoe een klantportaal jouw organisatie kan ontzorgen en de gebruikerservaring van je klanten kan verbeteren? We bespreken graag de rol van het portal in je (digitale) strategie. Neem snel contact op!

Nieuwsbrief
iedere maand een kant-en-klaar kennispakketje!
Dankjewel voor jouw aanmelding. We hebben jouw aanvraag goed ontvangen!
Oeps! Er ging iets mis tijdens jouw aanmelding. Probeer het opnieuw.