Wij geloven in de krachtige combinatie van design en technologie om complexe vraagstukken tot verrassende eenvoud terug te brengen. Onze UX-designers vormen aan de hand van de gekozen strategie de meest geschikte customer journey. Een ontwerp dat bijdraagt aan de impact van jouw organisatie.
Wat beïnvloedt hoe we een merk zien? En waarop baseren we onze keuzes? Juist ja: design! Uitstraling is alles, daarom bedenken wij creatieve concepten die telkens de verwachtingen overtreffen. Om unieke gebruikerservaringen te bieden, verdiepen wij onszelf in het gebruikersgedrag van jouw klant/bezoeker. Vanuit daar werken we verder aan het concept voor jouw digitale oplossing. En dat beamen onze klanten:
''Om dit eigentijdse e-commerce-traject van de grond te krijgen in de traditionele touringcar-wereld, was luisteren naar de klant super belangrijk. En dat kan Redkiwi als geen ander'', aldus Erik de Roo (Directeur Gebo Tours)''
Wij maken user experience designs waarmee gebruikers zich kunnen identificeren. Een eerste indruk maak je maar één keer. Zorg ervoor dat het een goede is! Zonder al te veel poespas, hoe eenvoudiger het design in gebruik, hoe groter het succes.
Laat dat maar aan ons over. Alle input uit de discovery phase en vanuit de strategie werken wij uit in een visueel concept met wireframes. Wij geven advies over de inrichting van jouw content, sites- en navigatiestructuur. Dat doen wij aan de hand van beschikbare gebruikersgegevens, user research en gebruikerstesten. Het gebruiken van data is namelijk essentieel. Alles gericht op het inrichten van de meest optimale customer journey. Vervolgens werken wij jouw visuele identiteit uit in ‘pixelperfect’-website designs.
We vinden het belangrijk het concept te valideren; half werk bestaat niet in onze ogen. Door de designs te toetsen en gebruikersfeedback te verwerken, dring je door tot het gevoel van je eindgebruikers. Aannames zijn een no-go en we vertellen je ook open en eerlijk als iets je niet naar je doel brengt.