Webdesign Helmond

Het grote moment is daar: je hebt nét je nieuwe merkverhaal klaarliggen. En die sterke visie wil je natuurlijk met trots uitdragen. Of misschien had je al een oude website, maar deze heeft zijn hoogtijdagen duidelijk achter de rug. Het design mag de 90’s groove dan wel goed te pakken hebben, maar in 2017 ga je het helaas niet meer winnen van jouw concurrenten binnen regio Helmond met een fris, nieuw webdesign. Je bent klaar voor de volgende stap, en waar zet je die beter dan op Helmondse grond!

Lees meer

Makkelijk in gebruik, voor jou en de gebruiker

Oke, het is duidelijk. Bij ons wordt er nog geen regeltje HTML geschreven, nog geen favicon ontworpen voordat we jouw verhaal, jouw businessmodel echt in ons opgenomen hebben. Maar hoe vertaalt zich dat dan in de praktijk, in het definitieve webdesign?

Het begint allemaal met dat lekkere kopje koffie aan onze tafel in Helmond. Waar jij met veel enthousiasme jouw doelstellingen aan ons presenteert. IJverig schrijven we mee, terwijl we ondertussen al met je meedenken over de doelstellingen die je niet noemt, maar die wél belangrijk zijn. Een website is steeds meer een salesinstrument geworden, in plaats van het uithangbord dat het eerst was, van jouw producten of diensten. Daarom is het belangrijk dat alle acties bijdragen aan jouw businessmodel bijdragen.

En dan is er nog de gebruiker, die zijn doelstellingen niet met ons aan tafel kan delen. Gelukkig is dat voor ons geen probleem, want door de hulp van verschillende analysetools in te schakelen, zien we precies waar de gebruiker naar op zoek is. Die zoektocht maken we flink eenvoudiger door voor onze klanten in Helmond een gebruiksvriendelijk webdesign neer te zetten.

Zijn er in deze tekst al verschillende termen voorbij gekomen, waarvan je geen flauw benul hebt?. Geen zorgen. Tijdens een workshop leren we je hoe jij de website straks helemaal zelf kunt beheren. Fijn, want dan hoef je niet voor iedere typo met ons aan de lijn te hangen.

Meer weten?

Q&A

Wat maakt Redkiwi uniek?

Wat maakt Redkiwi uniek?

Soms zijn onze oplossingen onverwacht en gedurfd. Maar altijd verrassend en betrouwbaar. En vanuit een open mind. Open Source zit in ons DNA. Toegankelijkheid in ons hart. Een full service digitaal bureau en alles ontwerpen en ontwikkelen wij vanuit het eigenzinnige gedachtegoed van de klant, customer-driven, dat wat jou onderscheidt van de rest. Alles met maar één doel: CREATE DIGITAL IMPACT!

Doen jullie ook huisstijl/branding?

Doen jullie ook huisstijl/branding?

Zeker!

Ontwerpen jullie data gedreven?

Ontwerpen jullie data gedreven?

Wanneer wij hier de tijd en ruimte voor krijgen doen wij dat graag. Data is namelijk belangrijk om (nieuwe) inzichten te krijgen in het digitale landschap waarin jij actief bent.

Doen jullie ook aan usertesting en op welke manier?

Doen jullie ook aan usertesting en op welke manier?

Ja! Zeker doen wij ook user tests. We vinden ze zelfs onmisbaar! Een website moeten getest worden met echte gebruikers voor een optimaal resultaat. Want: ‘What people do, and what they say they do, are entirely different things.’.

Wat moet ik me voorstellen bij de werksessies?

Wat moet ik me voorstellen bij de werksessies?

We gebruiken de werksessie om het bedrijf, de producten, doelgroepen, markten, enz. beter te leren kennen. We vullen samen de customer journey in, zodat we een website creëren die aansluit op de behoeftes van de doelgroep. We bepalen samen de kpi’s van de website, bespreken wireframes, kijken naar concepten en identificeren persona’s. Elke werksessie is weer anders en laten we aansluiten op wat er echt nodig is.

Wat moet ik me voorstellen bij de kick off?

Wat moet ik me voorstellen bij de kick off?

De kick off is een eerste meeting waarbij, in ontspannen sfeer, beide project teams elkaar leren kennen. Tijdens deze meeting bereiden we de klant vaak voor op wat gaat komen, zodat iedereen weet waar ze aan toe zijn.

Bel Savana

Digital strateeg
010 281 96 33
savana@redkiwi.nl

Wij gebruiken deze gegevens alleen om contact met je op te nemen, niet voor advertentiedoeleinden. De gegevens worden maximaal 3 maanden bewaard.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.