Webdesigner Amsterdam

Samen groeien naar een steeds mooier resultaat!

Lees meer

Webdesigners met logica

Als je website logisch is ingedeeld, voelen de bezoekers zich begrepen. De navigatie en de opbouw van de website moeten dus aansluiten bij het verwachtingspatroon van de klant. Ook is het van belang dat de website bijdraagt aan je business. Om die reden zetten we de bezoeker regelmatig aan tot actie. Onze Amsterdamse webdesigners helpen je graag verder. Neem gerust contact met ons op voor het opvragen van onze design tarieven of het aanvragen van een offerte.

Webdesigners met een doel: impact maken!

Voor een webdesigner van Redkiwi Amsterdam is het ontwerpen van een goede website teamwork. Wat wil je bereiken met de website? En wat spreekt je doelgroep aan? Onze webdesigner combineert het antwoord op deze twee vragen met de uitstraling van je bedrijf. Pas als het ontwerp iedereen aanspreekt, is de eerste fase van onze samenwerking geslaagd.

Meer weten?

Q&A

Wat maakt Redkiwi uniek?

Wat maakt Redkiwi uniek?

Soms zijn onze oplossingen onverwacht en gedurfd. Maar altijd verrassend en betrouwbaar. En vanuit een open mind. Open Source zit in ons DNA. Toegankelijkheid in ons hart. Een full service digitaal bureau en alles ontwerpen en ontwikkelen wij vanuit het eigenzinnige gedachtegoed van de klant, customer-driven, dat wat jou onderscheidt van de rest. Alles met maar één doel: CREATE DIGITAL IMPACT!

Doen jullie ook huisstijl/branding?

Doen jullie ook huisstijl/branding?

Zeker!

Ontwerpen jullie data gedreven?

Ontwerpen jullie data gedreven?

Wanneer wij hier de tijd en ruimte voor krijgen doen wij dat graag. Data is namelijk belangrijk om (nieuwe) inzichten te krijgen in het digitale landschap waarin jij actief bent.

Doen jullie ook aan usertesting en op welke manier?

Doen jullie ook aan usertesting en op welke manier?

Ja! Zeker doen wij ook user tests. We vinden ze zelfs onmisbaar! Een website moeten getest worden met echte gebruikers voor een optimaal resultaat. Want: ‘What people do, and what they say they do, are entirely different things.’.

Wat moet ik me voorstellen bij de werksessies?

Wat moet ik me voorstellen bij de werksessies?

We gebruiken de werksessie om het bedrijf, de producten, doelgroepen, markten, enz. beter te leren kennen. We vullen samen de customer journey in, zodat we een website creëren die aansluit op de behoeftes van de doelgroep. We bepalen samen de kpi’s van de website, bespreken wireframes, kijken naar concepten en identificeren persona’s. Elke werksessie is weer anders en laten we aansluiten op wat er echt nodig is.

Wat moet ik me voorstellen bij de kick off?

Wat moet ik me voorstellen bij de kick off?

De kick off is een eerste meeting waarbij, in ontspannen sfeer, beide project teams elkaar leren kennen. Tijdens deze meeting bereiden we de klant vaak voor op wat gaat komen, zodat iedereen weet waar ze aan toe zijn.

Bel Savana

Digital strateeg
010 281 96 33
savana@redkiwi.nl

Wij gebruiken deze gegevens alleen om contact met je op te nemen, niet voor advertentiedoeleinden. De gegevens worden maximaal 3 maanden bewaard.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.